20. maaliskuuta 2011

Muka lahjaksi *tirsk*

Siihen Facebookin luovaan käsityöhaasteeseen liittyen loin puikoille Selbu Modernin heti helmikuun alussa. Tahkosin sitä jämälangoista ja lanka loppui tietysti kesken - kuten arvata saattaa. Lisälangan hankittuani myssy valmistui hetkessä.
Lanka: Rowan Felted Tweed (vaaleanpunainen) ja Sandnes Garn Lanett (musta)
Puikot: 2,3 mm ja 3 mm
Ravelryssä: Pink delight
Niin, sen PITI olla lahja.
..mutkun..
Mä tykkään siitä niiiiiin hirveesti, että taidan pitää sen ihan itse.

Parasta tässä on se, että mä olen surkea kirjoneuleissa. Olen hidas, en osaa, ja niistä tulee aina rumia mörvelöitä. Onneksi säännössä kuin säännössä on aina poikkeus - tää myssykkä on mun kirjoneulepoikkeus, ei yhtään mörvelö eikä yhtään ruma! Jipii, onnistuinpas!

Khihi. Se on mun, mun, MUN!

19 kommenttia:

  1. Kaunis se on, eihän tuota kannata päästää käsistään... :)

    VastaaPoista
  2. Ja sen onkin kyllä niin kaunis, että! Huokaisee tää kirjoneuletumpelo:)

    VastaaPoista
  3. Onpa kaunis! Ja sopii niin hyvin tuon huivin kanssa :)

    VastaaPoista
  4. Mä kerron sulle sitten kun mä uskaltaudun kokeilemaan kirjoneuleita niin sitten näet oikein mörvelöiden mörvelöt ;) Tuo on ihana <3

    VastaaPoista
  5. Uhuh!! Ihana!! Heti meni ohje jonoo :)

    VastaaPoista
  6. Siitähän tuli hieno! Onneksi voi valita (siis antaako lahjaksi vai pitääkö joskus itse)... :D Voi, kun minä toivon, että pääsisin myös pian kirjoneuleen kimppuun, mutta kun "kiireellisten" jono vain kasvaa...

    VastaaPoista
  7. Iiiiihana :D OIshan se nyt ollu synti antaa tuo pois kun on noin sopiva huivikin olemassa!

    VastaaPoista
  8. Oi oi kuin on kaunis ja sopii niin hyvin tuon huivin kanssa!

    VastaaPoista
  9. No, voihan aina tehdä uuden lahjamyssyn... Eikö se ole parasta, kun itsekin tykkää? Kiva myssy!

    VastaaPoista
  10. Voi että tää on ihana! Ei kyllä näytä tämä siltä että kirjoneule tökkis sulla :D

    VastaaPoista
  11. Tää kiittää hirmusti kehuista. :) Pitänee luoda pikapuoliin silmukat sitä lahjaakin varten.. ;)

    VastaaPoista
  12. =D Hyvin ymmärrän tunteen, tämähän on niin kaunis että miten tästä vois luopuakaan. Itse saattaisin nukkuakin sen kanssa..

    VastaaPoista

Muisk! Kiitos kommentistasi! :)