22. maaliskuuta 2011

Liikutuksen kyyneleitä

Eräskin pälli, ystävien kesken Sakkeus, päätti yhdistää joululahjan Facebookin luovaan käsityöhaasteeseen ja laittoi mulle postia.
Se ryökäle kehtasi vielä epäillä, että mahtaisinko edes tykätä saati käyttää tuota. HAH! Olen jo koekäyttänyt kaulurin ja kauneuden lisäksi todennut sen myös lämpimäksi ja kaikinpuolin näppäräksi asusteeksi. Aivan ihana.
Ja noi napit! Herkut suorastaan.
Joko sanoin, että rrrrrakastan tätä?!
Tuli muutama kyynelkin tirautettua, kun mä tykkään tästä niin kovin ja olen niin vallan kiitollinen siitä ystävästä.

Ja ihan vinkkivinkkinä, tää mun taitava ystäväni pyörii Ravelryssä nimimerkillä nokkimus, ja sieltä projektisivulta löytyy muiden ihanuuksien seasta myös tuo minun kauluri.

13 kommenttia:

  1. Aaah, mitkä värit!! Piti heti käydä klikkailemassa Ravelryssä suosikiksi. Omat kaverit on vähän kädettömämpää sakkia niin itsellä on kädet täynnä töitä.... ;)

    VastaaPoista
  2. Oi, mitkä värit! Ja napit ovat tosiaan namut!

    VastaaPoista
  3. Onpas kivan mallinen, ja tosi pirtsakka!

    VastaaPoista
  4. Onpas pirtsakka kauluri ja tuo malli on tosi hyvä!

    VastaaPoista
  5. Ihan mahtava! Tuo kaulassa ei voi kuin hymyillä ja mahtava valinta nuo napit :D

    VastaaPoista
  6. Vautsi, miten ihana ylläri! :D Tuossa on kyllä niin pirteät värit, että tulee hyvälle mielelle!

    VastaaPoista
  7. Kyllä onkin aivan herkullisen ihan, oikea nami:)

    VastaaPoista
  8. Aah, sairaan kaunis kauluri! Tahtoo kans tommoisen :)

    VastaaPoista
  9. Vastavierailulla blogissasi. Aivan mahtava kauluri ja syötävän ihanat värit!!!

    VastaaPoista

Muisk! Kiitos kommentistasi! :)