18. joulukuuta 2012

Itkupilli

Niissä pikkujouluissa jaettiin yksi jos toinenkin paketti. Mä sain monta! Oon ollut kai tosi kilttinä. Kiltein on ollut kenties meidän Herra Kippurainen, joka sai kaksi hiirulaista menetetyn rakkaushiirulaisen tilalle.


Se toinen hiiri on jo leikeissä paiskattu ties minne, hätäisiä kuvauksia varten sitä ei löytynyt. Tästä voinee päätellä, että hiiristä on tykätty. Tykkäsi niin kissa kuin sen emäntä, sillä itse itkeä tirautin pienet itkut pakettia avatessani. Hiiret on meille aika tärkeitä.

Hiirien kanssa samassa paketissa oli myös mulle jotain.


Ne on mulle! Ja ne on sopivat! Iik! Kiitos miljoonasti näistä lahjuksista, vynne!

Eikä siinä vielä kaikki.


Toinenkin paketti! Emmalta! Nämäkin muruset ovat superkauniit ja sopivat! Uuuu!

Niin että kiitos vielä. On mulla aika ihania ystäviä.

3 kommenttia:

  1. Oletpas sinä ollut melkosen kilttinä kun noin hienoja sukkia olet saanut =) Hiirikin on niin söpö, että eipä ihme jos on tykätty :)

    VastaaPoista
  2. Tartteis ehkä meillekin saada noin hienoja hiiriä. :D Nuo sunkin saamat sukat on ihania, molemmat parit!

    VastaaPoista
  3. Ihania lahjoja olet saanut! Tuollaista hiirtä olen lupaillut meidän kissoille, mutta vielä on tekemättä.

    VastaaPoista

Muisk! Kiitos kommentistasi! :)