1. kesäkuuta 2012

Mikä on, kun ei yhtään nappaa?

Aloitin sukat kauniisti käsinvärjätystä langasta tammikuussa. Piti olla nopea ja simppeli sukkaprojekti. Niin kauan sukkaa pukkasi oikein nätisti, kunnes kyllästyin mallineuleeseen.

Yök, miten tylsää.


Ohje: Charade
Lanka: Käsinvärjätty sukkalanka, ostettu männä syksynä Savolaisilta suurmarkkinoilta Lankaluolan ständiltä
Puikot: 2,5 mm
Ravelryssä: We'll meet again

Lojuttuaan keskeneräisten korissa olkkarissa useamman kuukauden, ne alkoi kiljua, ettei mitään muuta saa aloittaa, ennenkuin ovat valmiit. Pakkohan ne oli sitten loppuun rykästä, vaikka pahaa teki.



No nyt ovat valmiit, ja mulla on taas yksi sukkapari lisää vanhojen, nuhjaantuneiden ja roskiin heitettyjen tilalle. Ja jes, mä saan alottaa jotain uutta!  KYHin jätin tänäkin vuonna väliin, vaikka idea sytomyssykyhäilystäkin oli jo valmiina. Päätin kuitenkin, että ehken mä ressaa itseäni moisella, ilman paineitahan mä en mihinkään tempaukseen osaa osallistua.

9 kommenttia:

  1. Ikävä sanoa mutta ehkä se on tuo malli? Mä oon yrittänyt näitä kolmesta eri langasta mutta ei onnistu. Aina oon purkanut ennen ekaa kantapäätä. Tykkään kyllä miltä näyttää, mutta ei tuu mun puikoilta. Mutta sä teit kivat, hienot on :D

    VastaaPoista
  2. Tiedän tunteen, ei tarvitse kuin katsoa tuota omaa keskeneräisten kasaa. Mutta jotain se kertoo, ettei sulta tule sukkaparia saman tien uunista ulos. Olet siinä kyllä sen verran nopea ja taitava:)

    VastaaPoista
  3. Joo, joskus kun oikein takkuaa, niin sitten takkuaa. Mutta sait sukat valmiiksi, jee! Ja onpa ne herkulliset! Me likes.

    VastaaPoista
  4. Hyvin taisteltu ja lopputuloshan on vallan mainio!

    VastaaPoista
  5. Tutuksi tullut tunne täälläkin. Mutta sä sentään tosiaan sait sukat valmiiksi asti, itse olisin luultavasti purkanut. Tuo lopputulos on kyllä niin ihana, että oli pakko käydä painamassa add to queue -nappia.

    VastaaPoista
  6. Ihanat tuli! Mut on kyllä jotkus neuleet joskus yhtä taistelua...nimimerkillä neulon Ramonoita...argh, mikä hulluus se aina välillä iskee? :)

    VastaaPoista
  7. Oi, kun on herkullisen väristä lankaa. Yksinkertainen on kaunista, mutta ah, niin tylsää neulottavaa.

    VastaaPoista
  8. Minäkin osallistun kaikkiin tempauksiin tosi harkiten, koska otan niistä kuitenkin paineita ja siitä on hauskuus kaukana.

    VastaaPoista
  9. Kannattu taistella valmiiksi, kivat tuli! Joissakin malleissa on vaan se määrittelemätön ällö-ominaisuus...

    VastaaPoista

Muisk! Kiitos kommentistasi! :)